פרסום באינטרנט - התפתחות חסרת מעצורים
פרסום באינטרנט הוא תחום שצובר תאוצה במהירות מסחררת בעיקר בעקבות התפתחות הרשתות החברתיות. היום, יותר ויותר אנשים נוטשים את העיתונות הכתובה, הטלוויזיה והרדיו לטובת האינטרנט, ובעלי עסקים אשר מעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם צריכים להבין את יעילות הפרסום באינטרנט.
האינטרנט, בשונה ממדיות פרסום אחרות, מאפשר לפלח את קהל היעד שלו בצורה ממוקדת יותר: אתרים שפונים לגילאים שונים באוכלוסיה, דוברי שפות שונות, תחומי עניין, פרסום לפי אזור גיאוגרפי ובשעות מדויקות לצורך הגברת היעילות. בנוסף לפילוח הלקוחות, ניתן לבדוק את תוצאות הפרסום בשטח ולשפר את ביצועי הקמפיין.
פרסום באינטרנט כולל בתוכו אפשרויות רבות וחשוב לדעת היכן כדאי לפרסם ובאילו דרכים.
אפשרויות פרסום באינטרנט-
• פרסום ע"י באנרים (תמונה ופלאש) המופיעים באתרים ממוקדים: תשלום לפי הקלקות/תשלום לפי חשיפה.
• פרסום ברשתות חברתיות- יצירת אתר לחברה, שליחת מידע לחברים וכו'.
• מודעות טקסט- מודעות טקסט אודות מוצר הפרסום, תלויות בחיפוש תכנים דומים.
• בניית אתר אשר מכיל אודות החברה המפרסמת ואפשרות ליצירת קשר.
• פרסום לפי לידים (פניות)
אזורי הפרסום באינטרנט-
• פרסום בגוגל- פרסום ממוקד לפי תגיות חיפוש.
• פרסום באתרי חדשות מובילים - YNET, NRG, וואלה, מאקו וכו' תוך כדי פילוח לתתי נושאים (בידור, ספורט וכו')
• פרסום ברשתות חברתיות- פייסבוק, חבר'ה - פרסום באופן ממוקד אל קהל היעד לפי נתונים אישיים, קבוצות עניין וכו'.
• פרסום באתרים קטנים - אתרים הפונים לקהל לקוחות מסויים.
האינטרנט צומח וגודל מיום ליום וחשוב להתעדכן ולא לפספס התפתחויות חשובות בתחום הפרסום במדיה זו.
.